Fortsätt till huvudinnehåll

Trycksaker Eukalyptus

Är så tacksam för alla underbara samarbeten med så himla duktiga företagare. Här är mina trycksaker fotade av den superduktiga fotografen Fotograf Malin Norlen

Dessa är fotade under en photo shoot i Vemdalen förra helgen i isande kyla. Fler foton från samma tillfälle hittar du här: https://www.instagram.com/fotograf_malin_norlen/

Andre medverkande var @melody_flowers  @thecravingsolution @juvelia.se och modell och makeup artist  @beautybytilde och  @stefanlagerholm










Kommentarer

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Inbjudningskort student

En ny inbjudan till studentfirande, Student kalligrafi. Fler varianter på inbjudningskort till student hittar ni här: www.annagorandesign.se/sv/fest-student #studentkort #inbjudningskortstudent # inbjudningskort #studentfirande #inbjudan #student

Prins och prinsessa, NYA grafiska tryck

Går att få med första bokstaven i barnets namn.

Inbjudningskort till student

Letar du inbjudningskort till studentfirande? De flesta eller alla kort i webshopen kan anpassas till studentkort. Här är några förslag...